virtuális  marketing        qr-kód          3D   esemény      interaktív     google           mobil fizetés             Alt-minds          trend     applikáció     film        k+f   kickstarter         szabadalom    foursquare   fordítás       geofencing   hazai  kinect microsoft ipad
android     tablet  facebook      turizmus      Google glass   NFC chip              gaming       iOS   AR browser    szemüveg   Blackberry     SDK  Wikitude          transzmédia   objektum-felismerés    haptika  startup            gondolatébresztő  CES   okoskönyv       DARPA      hadviselés 

Királyi AR kampány a NatGeo-tól

2013/01/27

- TamasSzabo

A Közel-keleten is kitört a kiterjesztett valóság láz, legalábbis a pénzesebb részén. A National Geographic Channel a múlt héten indította útjára Bahrein egyik mega-bevásárlóközpontjában új kampányát, amelynek keretében az aprócska, ám igencsak gazdag ország lakói is szemtől szembe találkozhatnak majd a digitális világ beszűrődésével a fizikai valóságba.

Az előzetesen kiszivárgott információk szerint valami igazán nagy dobásra készül az ismeretterjesztő csatorna Bahreinben, a Seef Properties nevű cég helyi shopping centerével karöltve. Olyan élmény vár a vásárlókra, amivel még nem találkoztak, hacsak nem jártak a közelmúltban Nyugat-Európa vagy az Egyesült Államok bármelyik részén. A királyság legelső kiterjesztett valóságra épülő interaktív látványossága lesz a projekt. Alig néhány apróságot lehet tudni egyelőre, azonban Robert Addison – a Seef Properties igazgatója elpöttyintette, hogy lehet majd virtuálisan együtt úszni delfinekkel, sőt, a kedves vásárló az ember előtti időkbe is betekintést nyerhet, mert dinoszauruszokat is etethet ha a kijelzőn keresztül beleereszkedik a virtuális világba. Mai és történelem előtti állatokon kívül azonban a látogatók sétálhatnak majd a Holdon és a szélsőséges időjárást is megtapasztalhatják. Fontos kiemelni a projekt kapcsán, hogy a National Geographic Channel-nek már nem ez az első augmented reality alapú reklámkampánya. Még kishazánkban, az Allee bevásárlóközpontban is láthatott a nagyérdemű ilyen megmozdulást, mégpedig alig két évvel ezelőtt. Akkor a csatorna az egyik kábelszolgáltatóval fogott össze és az AppShaker hozta tető alá a remekbe szabott PR eseménysorozatot.


Visszatérve a Közel-Keletre, főleg a Bahreini Királyság területére, jól számolt a National Geographic. Ugyanis az ország lakosságának több mint 90%-a városokban él és mára a népesség körében az internethasználat is átlépte az 50%-ot. “Nagyon örülünk az együttműködésnek a National Geographic-kel, hogy életre kelhessen a csatorna exluzív tartalmának egy része itt, Bahreinben. A modern technológia és a természet világának összefonódása egy egészen különleges élménnyel gazdagítja majd a látogatóinkat” – mondta Robert Addinson igazgató. Valószínűleg az új látványosság Hamad bin Isa Al Khalifa királynak is kedvére való lehet, hiszen ha alattvalói megismerkednek a digitális technológia eme innovatív példájával, ha belemerülhetnek a virtuális valóságba és ott csudásabbnál csudásabb élményeket élhetnek át, talán nem jut majd eszükbe ismét a hatalom ellen lázadozni, mint tették azt 2011-ben.  


Címkék: marketing hazai 3D

A bejegyzés trackback címe:

https://layer11.blog.hu/api/trackback/id/tr615047126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.