virtuális  marketing        qr-kód          3D   esemény      interaktív     google           mobil fizetés             Alt-minds          trend     applikáció     film        k+f   kickstarter         szabadalom    foursquare   fordítás       geofencing   hazai  kinect microsoft ipad
android     tablet  facebook      turizmus      Google glass   NFC chip              gaming       iOS   AR browser    szemüveg   Blackberry     SDK  Wikitude          transzmédia   objektum-felismerés    haptika  startup            gondolatébresztő  CES   okoskönyv       DARPA      hadviselés 

Tudástár

2013/03/14

- Layer11

Túl rövidek a cikkek? Többet szeretnél megtudni? Itt bővebb, tematikus anyagokat találsz a téged érdeklő témákról.

Olvastál vagy láttál valami érdekeset? Küldd el és megnézzük!

Alternate Reality Game
Alternatív valóságjátékok (ARG) keletkezése
Dátum: 2012
Mik azok az alternatív valóságjátékok? Hogyan alakultak ki? Tényleg elmossák a határokat valóság és fikció között? Átfogó cikkünk választ ad a kérdésekre, és még sikeres magyar példát is felhozunk.
Transocialmedia storytelling & ARG workshop sheet (Angol)
Dátum: 2009
Gary Hayes infografikája arról, milyen lehetőségek rejlenek az online közösségi médiával összekötött történetmesélésben. Precíz munkája lényegében összefoglalja az alternatív valóságjátékok működési mechanizmusának alapjait, azóta sem találni jobbat a neten.
7 things you should know about... ARGs (Angol)
Dátum: 2009
Az Educase nemzetközi oktatási szervezet által készített rövid ismertető az alternatív valóságjátékok alapjaival, és azok oktatásba illeszthetőségével foglalkozik.
Augmented Reality
Kiterjesztett valóság alkalmazások android platformon
Dátum: 2010
Gerencsér Péter (BME doktorandusz) szakdolgozata az augmented reality technológián alapuló mobilos alkalmazásokkal foglalkozik. A 43 oldalas anyag kitér az AR applikációk típusaira, a mögöttük húzódó működési mechanizmusra, és ezek továbbfejlesztési lehetőségeire.
Kiterjesztett valóság
Dátum: 2012
Kovács Gergely prezentációja alaposan végigjárja a kiterjesztett valóság témáját egészen az alapoktól, konkrétan említve a technológia lépcsőfokait és felhasználási területeit.
Négy dolog, ami megváltoztatja az augmented realityt 1-2.
Dátum: 2012
Helen Papagiannis négy olyan fogalmat, ha úgy tetszik, ötletet kever bele a kiterjesztett valóságba, amelyek a múltban meghatároztak bizonyos művészeti és önkifejezési irányzatokat, és talán így tesznek majd a jövőben is. Gondolatai a technológia és a művészet összefonódásán keresztül világítják meg ennek a kialakulóban lévő irányzatnak a mélységeit, és olyan összefüggésekre tapintanak rá, amelyek csak évek múlva öltenek majd testet, ha a gyakorlat utoléri az elméletet.
Geosocial
Geosocial jelentés: 2012
Dátum: 2012
Milyen évet zárt a közösségi lokációs alkalmazások piaca 2012-ben? Milyen ötletek kaptak szárnyra, és mit gondolnak a szakértők a jövőről? Összefoglalónk a geosocial világról.
Locative Gaming (Angol)
Dátum: 2011
Van-e élet a Foursquare-en túl? Négy szakértő prezentációja arról, hogyan fogalmazta újra a lokációs játékokat a geocatching, és mi minden születhet abból, ha a digitális és a városi tereket összemossuk.
QR-kód
STR Reggeli kerekasztal beszélgetés a QR-kódokról (Progresszív magazin)
Dátum: 2012
Tizennégy, különféle iparágból érkező szakértő gyűlt össze, hogy egy reggelivel összekötött kerekasztal beszélgetés keretében átvegyék a QR-kódok jelenét és nehezen megjósolható jövőjét. A találkozó folyamán a szakértők kitérnek a hazai és a külföldi helyzetre, a pontkódok használatában rejlő buktatókra, és a helyes használat alapjaira - mindezt üzleti szempontból. Kiváló olvasnivaló mindenkinek, aki komolyabban szeretne foglalkozni a QR technológiával.
QR-kódok az oktatásban
Dátum: 2011
Rövid elemzés a QR-kóddal kapcsolatos alapismeretekről, és arról, hogyan használták fel a diákok a pontkódokat információcserére, játékra és tájékozódosra egy egyetem falai között.
9 things to know about: Consumer Behavior and QR codes (Angol)
Dátum: 2011
A Consumerpulse online kérdőíves felmérésének eredménye, egy 16 oldalas grafikus dokumentumba foglalva. A felmérés választ ad a felhasználók és a QR-kódok viszonyával kapcsolatos legjellemzőbb kérdésekre az amerikai piac viszonylatában.
Scanapalooza: QR-kódok
Dátum: 2012
A lab42 által készített QR-kódos felmérés eredménye egy roppant látványos infografikába foglalva. Mivel ez az egyik legszínvonalasabb grafikai anyag a témában, úgy döntöttünk lefordítjuk.
Transzmédia
A transzmédia fogalma és a sztori fogyasztói szemmel
Dátum: 2012
A transzmédia korunk egyik izgalmas, digitális műfaja. Kialakulása az internet elterjedésének, és a hagyományos kommunikációs műfajok átalakulásának tudható be. Részletes cikkünk a transzmédiával kapcsolatos legfontosabb tudnivalókról.
Virtual Reality
Tesztek

A bejegyzés trackback címe:

https://layer11.blog.hu/api/trackback/id/tr155126455